lördag, december 03, 2011

3 december. Berätta om din bästa vän

Jag har inte en enda bästa vän, däremot har jag ett par, tre, fyra, fem, som är nära nära, som är de jag kan prata om allt med, som finns där närhelst det behövs, som fattar, som säger när det blir fel, när det blir rätt, och som alltid alltid är hundra procent lojala. Det är väldigt fint.

Till exempel är det väldigt bra att ha en vän som gillar att borra, och som är en hejare på konsolhyllor. Hon är också en av mycket få som gillar tasseln där till vänster ...

2 kommentarer:

Åsa sa...

Jag har inte heller någon bästa vän (om man inte räknar Maken då men han är ju make:). Och en del människor blir väldans provocerade av det. Jag förstår inte riktigt varför...

Cecilia sa...

Konstigt. Är det helt vanligt att folk i vuxen ålder har en enda bästis? Mystiskt.