måndag, maj 24, 2010

Good vs bad

I dag gillar jag inte att
* jag låg vaken halva natten och funderade på massa jobbigt.
* det var skitkallt på promenaden till jobbet. Hade fasen behövt vantar.
* jag öppnade ett kuvert med obegripligt dumt innehåll.
* jag fortfarande inte fixat pappapresent.

Men jag gillar att
* Emma Adbåges fantastiska Leni är ett sockerhjärta får stående ovationer i DN i dag.
* jag snart ska få mina fina trägubbar.
* jag tagit itu med en sak.
* det kom ett roligt besked på lunchen.
* det ramlar in massa bra manus.
* jag har kiropraktortid i morgon bitti.

Och så gillar jag Robyns nya video hemskt mycket.

Robyn 'Dancing On My Own' (Official Video) from Robyn on Vimeo.

2 kommentarer:

emma sa...

ho-ho, men tack! :)

och f*n vad grym hon är robyn!
lylliga ni, vilka gubar blev det? är kompiöst avundsjuk!

Cecilia sa...

Har lovebombat lite på R&Sbloggen också. Går ju inte att låta bli!

Får hem gubbarna i morgon, ska ta en gruppbild.