onsdag, januari 26, 2011

Herregud, hon är på sprudlande humör!

Kanske inte exakt hela dagen, men nästan. Åt väldigt trevlig lunch med Pia P. Tillbringade eftermiddagen på kontoret utanför kontoret, aka Il Caffè. Fick kafferabatt och fint sällskap en stund. Som om inte det var nog okejades ett omslag jag inte trodde skulle slinka igenom så lätt. Dessutom kom jag på några bra saker, talade strängt med en författare och läste kollegans tweets från NY.

Nu har jag klorin-skurat det där äckliga i tvättmaskinen. Och inte ens när jag pajade en lampa (alltså hela lamphelvetet) blev jag det minsta irriterad.

Ett par avsnitt av Huset Eliott, sen sista delen av Bibliotekstjuven.

3 kommentarer:

emma sa...

vad snyggt det är på KB. snygg penna hon skrev med, hon den tjusiga i beige kofta.... den röa pennan.. bara en sån sak! så jäla genomtänkt! så genomtänkt fint de hart på kb asså. tjuuusigt.
hoppas ni inte har boktjyvar på förlaget. . . nån som beter sej konstigt? osv. ;)

Cecilia sa...

Hehe, folk som beter sig konstigt finns det här ... Och snyggt är det här också nuförtin. Dock har vi arbetat bort KB-känslan och satsar på nåt lite mer modernt och ljust. Du måste snart komma och hälsa på igen! Så kan vi fika och prata om nagellack.

emma sa...

wee, är det SÅ omgjort? det var fint förut med. ju. men nu ska jag inte. ..
jag kommer nog snart oppåt. :) för inventering..