fredag, juli 09, 2010

Semester dårå

Finns ju inte jättemycket att orda om. Semester liksom. Klockan sju i morse kom en stor traktor hit som två timmar senare (med husbondens hjälp) hade fraktat bort allt ris. Så jädra mycket plats nu, som vi inte vet vad vi ska göra av, men soligt blev det. Ett morgondopp, massa risräfsning, Ica Gräddö, matlagning, svärisarna på besök, så gick den dan liksom. Och så bokade vi in svägerskan i morgon, förutom de två loppisarna i hoodsen, och Sthlm för mig på söndag, och fika på Yxlan på tisdag. Kan ju inte bli bättre.
På min nya everydaysajt har de visst nån slags Christina Hendricks-dag. I like!
Ja, och sen har jag läst ut TIWILY. Gillade. Nu har jag börjat på nån chicklit som jag köpte i NY. Sen leder jag badligan med 5-3, om nån undrar. Full koll. "Ska du bada nu?" "Jag kanske också ska."

Inga kommentarer: