tisdag, januari 12, 2010

Säger bara Åke Cato

Dagens väder: Satan i gatan, vad kallt det var. Fukt, fukt.
Dagens ilska: Irrad på mina kollegor som druckit upp min mjölk. Köp mjölk själva! Och det blir inte bättre för att man lämnar kvar fem droppar. Grr.
Dagens diagnos: Förutom att det var, är, tisdag, så har jag faktiskt inte så ont i benet längre.
Dagens jobb: Möten, lagerlistor, korrläsning, nej tack-mejl, fjäskmejl. Lyckades i alla fall checka av de två saker jag var tvungen att göra i dag.
Dagens roliga: Ett möte som fick mig att skratta väldigt mycket. (E hade aldrig sett mig skratta så.) Hade med Åke Cato att göra.
Dagens höjda ögonbryn: Slirre. Minsann.
Dagens tips: Gör tisdagen mer uthärdlig. Kör power-tisdag (alltså motsatsen till casual Friday). Om en vecka blir det!
Dagens inköp: SL-kort. Rött, snyggt. Känns hi-tech.
Dagens puh: Kom över Danviksbron innan den fastnade i upprätt läge. Thank you.

Inga kommentarer: