torsdag, maj 14, 2009

Gabriel is back!

Dagens promenad: Samma som vanligt. Iskallt var det i morse. Handskar i mitten av maj? Nej tack.
Dagens jobb: Intressant möte med nya kollegan. Lite strategipyssel. Manusläsning.
Dagens händelse på holmen: Telefonerna som la ner styret.
Dagens lunch: Supertrevlig lunch med ganska nya kollegan.
Dagens upptäckt: Great Lake Swimmers. Kanadensiska killar med skägg.
Dagens möte: Förläggareföreningens årsmöte på Villa Källhagen. Presenterade mig för en viss chef på ett konkurrerande förlag. Han mindes att vi setts förut (även om han då verkade lida av grym baksmälla). Hoppas att jag gav ett lite mindre flamsigt intryck i dag. Han hade snygg kostym.
Dagens craving: Jag vill verkligen ha en iPhone. Jag är helt övertygad om att jag skulle bli lite, lite lyckligare om jag hade en. (Ja, jag vet att jag är ytlig.)
Dagens skådis: Gabriel Byrne i In Treatment.
Dagens packning: Umeåväskan. Extra kofta nerpackad.

Inga kommentarer: