onsdag, juli 22, 2009

Semester dag 24


Dagens aktivitet: Kolla Twilight (ja, Edward är snygg), återvinna miljoner kartonger, fika med JoL, presentköp, middag med C.
Dagens promenad: Kvarnen-Mariatorget-Skanstull-Nytorget-kvarnen.
Dagens kändisar: Martin Stenmarck i rosa tröja på Mariatorget. (Ja, han är snygg. Faktiskt.) Anna Järvinen på Sofo. Hon var lång. Och snygg.
Dagens jag mötte förr i tiden: På Rival satt jag bredvid min gamla grundskoleklasskompis storasyster (tillika min hemkunskapsfrökens dotter). Gav mig inte tillkänna.
Dagens trevliga: Fikat. Och middagen + ölen på Boule & Berså. Hela dan egentligen.
Dagens trötta: Jag. Undrar om det är fullmåne? Sov väldigt dåligt i natt.

2 kommentarer:

e sa...

anna järvinen, ja hon ÄR snygg. på riktigt också alltså...
-och bra är hon.

lylliga dej asså, som spanade in henne! :)

nu ska jag gå i skogen, undrar hur mången kändis jag ser där...

Cecilia sa...

Nu med bild! Kunde inte låta bli att smygta en. Brukar INTE göra så.

Och ja, väldigt bra. Jag får aldrig nog. Skulle ha velat säga det till henne, men vågade inte.