tisdag, juli 21, 2009

Semester dag 23


Dagens väder: Ok. Soligt. Inte jättevarmt.
Dagens motion: Kvarnen-holmen-city-söder. I Hasbeensen. (Helt konstigt att dom är så sköna att gå i.)
Dagens överraskning: Hypnotisören i posthögen på jobbet. Thanks, M!
Dagens film: Whatever Works. Hm, inte helt övertygad. Blev sjukt irriterad på Boris Yellnikoff.
Dagens irritation: (Ja, förutom Boris då.) Alla turister som rör sig i city. Man blir ju galen.
Dagens irritation 2: Skulle få trevligaste fikan på PUB. Trodde jag. En skrikande unge, som verkligen aldrig slutade, fick mig att fika klart snabbt snabbt.
Dagens låt: Maxwell. Love You. Skithögt, så man slipper höra turisterna ...
Dagens inköp: Åkte till stora varuhuset för att köpa en matta till landet. Den jag spetsat in mig på fanns inte. Och verkar inte finnas nånstans i hela Sverige. Då kan man ju undra varför den fortfarande finns på nätet. Va? Köpte nytt soffbord istället. Och två toalettborstar.
Dagens planering: Verkar som L och jag (och förhoppningvis C) får till en fikadejt i Hbg i helgen. Vore väldigt kul. L och jag har inte setts på hundra år.

Inga kommentarer: