onsdag, juni 17, 2009

Pucko!

Dagens promenad: Kvarnen-holmen. Holmen-Biblioteksgatan.
Dagens meh: Mobilen, som var nyladdad i går kväll var tom på batteri 06:30. Va?
Dagens miss: Att promenera till jobbet i fel skor.
Dagens fulaste: Mina fötter. Med tre nya blåsor. Så orutinerat.
Dagens roliga: Att finaste tvillingarna V & G kom till jobbet och läste manus åt oss.
Dagens spontana: Lunchen med C.
Dagens mest puckade: Jag. Som deletade ett viktigt dokument. Och sen tömde papperskorgen. Men grattis liksom. Verkligen smart. Och helpdesken kunde inte hjälpa till. Bara att rota fram korret i pappersinsamlingen och göra om. Men när? Inte i dag. Inte i morgon. Lördag kanske ...
Dagens kändis: Prinsessan Christina bakom mig i kön på Grillskas brödbod. Hon har pondus i rösten.
Dagens goda: Chokladbollarna till fikat.
Dagens efter jobbet-aktivitet: Träff med JoL på Zink. Och ja, personalen exakt lika snorkig och tråkig som senast.
Dagens beslutsvånda: Det ska regna i Norrtälje på midsommar. Och hela helgen. Likadant i Stockholm. Nu är frågan: Landet, Norrviken eller Tullinge? Jag vet fan inte.
Dagens måste: Gå och lägga mig tidigt! Måste!

Inga kommentarer: