måndag, juni 15, 2009

Nä, jag får inte dricka läsk för mamma


Dagens promenad: Blev inställd. Såklart. Duggregn. Sju plus. Tung väska.
Dagens jobb: Infomöte, utgivningsmöte, annat möte hela eftermiddagen. Tur att jag fick en och en halv timme i morse då jag hann jobba lite. Och tur att jag har en så liten dator att den kan få följa med hem.
Dagens insats: Lilla H var hos mig på jobbet efter lunch. Hon var tålmodig som få, satt nästan helt tyst och kollade film i två timmar under mitt möte. Två koppar choklad, ett äpple och lite Gott och blandat hjälpte nog.
Dagens lur: Lilla H som lurade mig till en Fanta på Waynes.
Dagens kändisspotting: På holmen - Idol-Andreas Carlsson i solglasögon såklart, plus Sofi Fahrman, smal som ett sugrör. De var där för att presentera sina böcker som Tivoli ger ut i höst. Spännande! Och på Tjärhovsplan: Tommy Körberg. Han gick lite illa, och var inte smal som ett sugrör.
Dagens tv: Herregud - sista avsnittet ever av Cityakuten. Sitter jag klistrad om ett par minuter eller?

Inga kommentarer: