måndag, maj 20, 2013

Vissa dagar

är mer skit än bra. I dag var en sån. Det började med att frisören, som jag skulle träffa i morgon, flyttade klipptiden till nästa vecka, och jag fick nästan panik. Helt överdrivet, men så var det. Sen fortsatte dagen rätt uselt pga diverse anledningar, till exempel allergiont i huvudet och tusen saker att göra. Avslutade dock med ett glas terapivin med min klokaste kollega, tillika kompis.


På vägen hem gick jag och småbölade bakom solglasögonen pga Värvet med Kristian Gidlund. Pallade bara halva programmet. Tar resten i morgon. Så kom jag hem, fortsatte vara helt vemodig och ledsen, och lyssnade på Jonathan Johansson skithögt. Fast innan dess hade jag fnissat lite till denna:


2 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Högt och lågt, allvar och skoj. Hela livets vågor på en enda dag.

Och jag fethajar det där med frisören!

cina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.