måndag, maj 27, 2013

Dagens

Dagens diagnos: Min kyl har gått bananas, låter mer än vanligt = jag har sovit rätt dåligt i natt.
Dagens väder: Allergiframkallande.
Dagens to do: Ta tag i några surdegar, några korr, några möten (ett med en person jag aldrig träffat men som jag tokgillat i många år).
Dagens lunch: Ska få NY-rapport av Emilia.
Dagens lyssning: KF:s presskonferens (den blev man ju inte precis glad av). Sen var jag tvungen att pigga upp mig med några låtar från Oskar Linnros nya skiva.Och den här. Så himla bra. Fortfarande.
Dagens kvällsaktivitet: ALMA-prisutdelning på Konserthuset. "Priset delas ut av H.K.H. Kronprinsessan Victoria." Och just därför får man inte komma försent. Kulturministern är också med. Henne blir jag helt nervös av.

Från Pinterest.

3 kommentarer:

Peace in mind sa...

Minus för kylen, allergin och KF. Resten artar sig...och Linnros...perfekt ljud i öronen.

Cecilia sa...

Ungefär så. Tror hela Linnrosskivan kommer på onsdag. Det är en sak att se fram emot. Och att jag äntligen ska få klippa mig :)

Anonym sa...

För mig är det mer rysningar när jag tänker på kulturministern...

/Cia