måndag, augusti 30, 2010

Höstrutinen

Inte nog med chokladbrunt nagellack, hade också grön ögonskugga i dag. Iskall har jag också varit. Bara tio ynka grader på morgonpromenaden. Och kallt kontor. Förutom det: åt finfin lunch med ex-chef G, skrev nästan alla säljtexter, gick på några möten, kom hem, kammade en rolig frisyr, pratade med U som är sista kvällen i Borlänge, mejlade några snygga frisyrer till Nina D, fortsatte tänka på frisyrer (nu bara åtta dagar kvar), chattade med miss UD (very trevligt, nu har vi två träffar inbokade, en här, en där), åt fruktsallad, tänkte kolla på Virgin Suicides, men tror jag fastnat i The Way We Were, med Barbra Streisand och Robert Redford. Fast jag egentligen skulle gå och lägga mig tidigt ...

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Såå trevligt att chatta med dig. Och snart ses vi med!

Cecilia sa...

Roligt blir det! Och fortfarande lite sur över att jag missar bloggträffen.