tisdag, juni 23, 2009

Tisdag


Jag gillar ju inte tisdagar så värst. Men den här blev fin. Varmt och soligt på morgonpromenaden. Massa jobb, roliga möten, lång to do-lista, som jag tyvärr inte lyckades så bra med, lite mer semesterplanering (gäster på landet, alltid trevligt), öl efter jobbet. Jotack, jag är nöjd.
Priset för dagens festligaste går till SAS. Kollade flygbiljetter till kollegan och mig. Arlanda-Malmö, 2 personer i augusti - 6 580 kronor. Eh? (Veolia kan få hederspris, de har börjat trafikera sträckan Sthlm-Malmö med tåg och gått ut med låga priser. Det jag hittade var inte nåt lågt pris, samt att resan skulle ta drygt 7 timmar och inkludera 4 byten. Normalt tar samma resa 4:10 inklusive noll byten. Hur tänkte dom?)

2 kommentarer:

Titti sa...

Akta dig för Veolia! Hittills har jag aldrig lyckats komma i tid när jag köpt en Veolia-resa. Jag tror inte ens de har några tåg, eftersom de ALLTID kör med ersättningsbuss, oftast med någon defekt, typ att man antingen blir djupfryst eller stekt. På midsommar kom jag två timmar senare än beräknat till Kalmar tack vare kära Veolia.

Cecilia sa...

Kände på mig att det var nåt skumt.