torsdag, juni 18, 2009

Redan midsommar? Jag hinner inte med!


Dagens promenad: Kvarnen till holmen. Solen sken inte.
Dagens beslut: Midsommarafton tillbringas hos S & M i Norrviken. Nya grillen ska invigas.
Dagens jobb: Efterkalkylsmöte hela förmiddagen. Sen var jag tvungen att styra upp gårdagens misstag. Det tog i stort sett hela eftermiddagen.
Dagens lunch: Fisk från Mat på jobbet-kylen. Och bästa sällskapet.
Dagens frosseri: Kärleksmums (ja, två!). JoL kom med glass och väldigt goda jordgubbar. Och Mozartkulor! Sen tryckte jag i mig några Dumlekolor också. Helt onödigt. Nu har jag ätit ett äpple.
Dagens onödiga vånda: Trodde att det skulle vara hundra pers i kö på Systemet. Det var kanske tjugo. Och expediten var mycket hjälpsam och trevlig.
Dagens fynd: Ett Snob-kjol-kap på Norr.
Dagens planering: Middag med lillbrorsan och hans tjej på fredag. Trevligt.
Dagens väder: Såklart började det regna igen. Grrr.

1 kommentar:

emma sa...

HEJ! Vad roligt, tack för kommentar.
Var var: Jo, i lilla lilla SYA, som ligger mellan Mjölby och Linköping om man åker via ganska lilla Mantorp. :) Knappa in i färddatorn och lycka till! Har man tur så passerar man när det är auktion och då kan man ropa in bravo grajjor på stående fot och battla med alla bönderna om fina prylar. Mer spännande än valfri sportmatch!
;)