tisdag, juni 16, 2009

Inlägg nr 400. Herregud.


Dagens promenad: Äntligen! Morgonpromenad i strålande solsken från kvarnen till holmen.
Dagens to do: Möte med personalen, avstämning, lunch med författare, säljkonferens, där författaren gjorde ett utmärkt bokprat!
Dagens bud: Mobila bredbandet. Nu kan jag jobba när jag vill, var jag vill. Bra eller dåligt? Vet inte. Men skönt att slippa åka till holmen på semestern bara för att attestera en faktura eller två. Dagens eftermiddag: Fick nästan en bok till tryck.
Dagens efter jobbet: Middag hos the Hanssons. Mycket trevligt som vanligt. Två helspeedade tjejer som kastade sig över min väska och rotade fram alla böcker jag hade med mig.
Dagens fynd: En sak på Weekday, 175 pix, och en finfin tisha, 60 pix. Sån rea gillar jag.
Dagens post: Reality Bites plus Before Sunset. Lovely. Ska kollas på semestern.
Dagens men vad är det med mig: Har fått en ny vana - att aldrig gå och lägga mig. Ljuset? Eller rent trots? Tror inte det har att göra med att SATC går vid elvatiden på kvällarna.

Inga kommentarer: