fredag, mars 27, 2009

Done deal


Dagens promenad: Togs i bitande kyla hemifrån kvarnen till holmen. Gick bra. Förutom att två hundar hoppade på mig nere i barockparken. Det gillade jag inte.
Dagens jobb: Årets första medarbetarsamtal. Gick fint. Och en bok till tryck!
Dagens miss: Att jag satt i möte när fikainvitationen från göteborgaren kom.
Dagens hetsiga: Varför åt jag halvvärmd mat till lunch?
Dagens skit: Det här vädret känns som ett enda stort hån.
Dagens inköp: Nu, gott folk, är den vita klänningen bärgad. Och det blev den finfina Johanna Vikman-klänningenWardrobe. Som dessutom hade den goda smaken att ha 20 % rabatt. Så då blev det en till, nästan gratis. Så, no more tjat om klänning. Nu kan jag börja tjata om skorna istället ...
Dagens goda: Pecorinon, parmesanen och den där tredje sorten. Från Bologna såklart.
Dagens låt: Anna Järvinen. Låt det dö. Nya skivan är så fin, så fin.
Katarinavägen 07:31.

1 kommentar:

Ida sa...

Superkul att du gillade den jag tipsade om ju! Fin kommer du va!