onsdag, juni 23, 2010

Om jag ändå vore närmare saxen


Bra
* Endast iklädd klänning och Hasbeens i dag. Ingen jacka. Inte ens i väskan.
* Jag ser tydligen ut som 35. Tack för det.
* Två finfina upphovskvinnor på konferens.
* Vår roliga marknadsföringskupp. Snart på R&S-bloggen.
* Fika med L efter jobbet.
* Nu film med både mr Darcy och Denny från Greys.

Dåligt
* Very bad hair. Som en varm jädra mössa. Och det är en vecka till klipptid. En vecka. Holy smoke. (Då är det risk att mössan åker av och det blir JS-kort.)
* Början till nackspärr.
* Alltså "najs" - vad är det för ord?
* Ett par fötter i skriande behov av vård.

Konstigt
* Mötte en gammal ... ja, typ kille från förr. Vi pratar förr=tolv år. Han är fortfarande rätt snygg. Fast jag kunde ju sagt nåt trevligt, inte bara pratat om kaffe.

2 kommentarer:

emma sa...

...men jag trodde du var nyklippt?!

(ja MAX 35!)

PS. "Män med skägg" är en så rolig kategori. Och kaffe är väl sådär lagom puttrigt trevligt... ;)

Cecilia sa...

Nix, håller efter kanterna (med frisörens välsignelse, men resten=för långt). 35 kom från kollegan C i går, apropå mitt Peace&Love-besök nästa vecka ... Män med skägg passar in på väldigt många män i min omgivning, plus på alla fina musikkillar. Tänker fortfarande lite på det där märkliga kaffepratet, kanske skulle ha frågat hur han mådde eller nåt.