torsdag, april 09, 2009

Skärtorsdag del 2

Dagens jobb: På ett ganska öde kontor där telefonen inte ringer och mejlkorgen inte fylls på hinner man göra massor.
Dagens mat: Frukost: En bit kladdkaka från gårdagens fika. Lunch: Pasta Carbonara på Vapiano. Herregud vad mätt jag blev. Kanske inte var alldeles nödvändigt att äta upp nästan allt? Kvällsmat: En kopp te och lite fruktsallad.
Dagens form: Skittrött. Känns som om jag skulle kunna sova fram till tisdag. Antar att allergin inte gör saken särskilt mycket bättre.
Dagens köp: Tre böcker. (Fyra köpta på två dagar. Och ingen budgivning. Hurra.)
Dagens insats: Näst sista punkten på surdegslistan är avbockad. På onsdag eftermiddag ska hela listan vara avbockad. Basta.
Dagens snygga: Jag är fortfarande lite kär i mina sjucentimeters. As seen below.
Dagens planering: Bokinfodagar på västkusten i slutet av maj. Kanske kan jag då hinna med en avstickare till Göteborg också.
Dagens läsning: Ett manus som jag plöjde i ett svep på eftermiddagen. Tror att vi måste ge ut.
Dagens tv: Alltså Grannfejden - varför är det alltid galna skåningar med i det där programmet?

Inga kommentarer: