fredag, april 17, 2009

Är den här bloggen in print eller out of print?

Dagens promenad: Kvarnen till Holländargatan. Med frukoststopp på Drottninggatan.
Dagens information: Tre timmars seminarium om Google och deras scanning av ungefär hela världens bokbestånd. Inte alldeles enkelt att ta ställning. Opta ut, in print, out of print, settlement, 5 maj, 2011, för evigt, bla, bla.
Dagens lunch: Grekisk lax i Kungshallen.
Dagens samtalsämne: Måste väl vara domen i TPB-målet. Inga kommentarer.
Dagens eftermiddag: Nja, det blev inte mycket med den. Lyckades rota fram ett papper ur återvinningen. Det var väl det enda.
Dagens trailer: Harry Potter och Halvblodsprinsen. Premiär 17 juli. Ska bli kul, känns som jag haft en tillräckligt lång Harrypaus nu.
Dagens samtalsämne på tw & fb: Kokos (doften av) och Läckans hus som är till salu!
Dagens kommentar: "Dig läser man ju som en öppen bok." Jo, men det passar ju bra. Ibland känns det som jag är en bok.
Dagens test: Skrev nya mejlaadressen för första gången. På Pocket Shop. Hoppas den går igång snart, annars kanske jag missar nåt fett erbjudande!
Dagens låt: Allt av Håkan H som finns i min iPod. Har nog nästan hunnit igenom alla låtarna under dagens promenader.
Dagens tv: Dokumentären om Ebbe Carlsson. Som ju också jobbat på Tiden en gång! Jag och Ebbe, liksom.

Inga kommentarer: