tisdag, april 14, 2009

Njä

Dagens roliga: Författarmöte på förmiddagen. Ett pågående finfint projekt, och ett som kan bli nåt alldeles toppen.
Dagens lunch: Med K på Roppongi. Gott och trevligt.
Dagens tradiga: Ett jättelångt möte som fick mig ur slag.
Dagens tradiga 2: Ett inställt möte. För andra gången.
Dagens tradiga 3: Nä, den där kvällen på G verkar aldrig inträffa.
Dagens promenad: Holmen via Gamla stan och Grandpa till kvarnen. På lite bättre humör när jag anlände hemmet.
Dagens svåra: Vad köper man i 40-årspresent till en kvinna som har precis allt? K, B och jag försöker slå våra kloka huvuden ihop, men om nån har nåt tips så mottages det tacksamt.
Dagens förvirring: Och till råga på allting har jag hela dagen trott att det är måndag. Vilket jag nog inte varit ensam om.
Dagens fina: Men jag blev i alla fall lite uppiggad av Ingela P:s fina anteckningsblock som jag köpte igår. Finns på Bookbinders Design. Spring och köp!

Inga kommentarer: