tisdag, februari 24, 2009

Fettisdag


Dagens jobb: Bara ett endaste litet möte, fick alltså en massa gjort. Allt på to do-listan bockades av utom en sak. Som klaras av i morgon.
Dagens äntligen: Inte prinsessbröllopet, utan att nya jobbdatorn äntligen installerades. Och jag är nöjd.
Dagens njä: Är lite konfunderad över en sak.
Dagens planering: Fyra medarbetarsamtal bokade. Två luncher med två trevliga kvinnor bokade.
Dagens fettintag: Största semlan jag sett bjöds det på på fikat. Det är ju fet-tisdag, gubevars.
Dagens roliga på jobbet: Vi var några som skrattade högt åt kungahusets eklateringsvideo. Medan andra fick en tår i ögat.
Dagens hygglo: JoL som fått två N.Y.-uppdrag. Som är utförda, och tack vare henne kommer jag att ha mjuka, fina läppar även sen.
Dagens nyhet: Är väl ändå den där förlovningen. Herregud. Hela mediasverige verkar ha gått fullkomligt bananas. Så lär det väl fortsätta ett och ett halvt år till. Och frågan är fortfarande: Har Daniel läppglans?
Dagens bravad: Lyckades ha sjucentimetrarna på mig hela dan. Kändes till slut helt okej, och jag tror inte att det såg alltför konstigt ut.
Dagens planering 2: Är på jakt efter en vit klänning till the wedding. (Nej, inte mitt. Inte Vickans heller.) Iofs är det ingen panik, har sex månader på mig, men det känns inte som att det kommer bli helt enkelt. Vitt är ju liksom inte min grej. Och skorna då, finns det nåt fulare än vita skor?
P. S. Svensk Damtidning - antar att ni har fått svar på frågan nu.

Inga kommentarer: