torsdag, februari 26, 2009

31 frågor

1. Stänger du av mobilen när du sover? Nix, fast den ligger i väskan för att inte glömmas kommande morgon.
2. Vem såg dig senast naken? Sambon, I suppose.
3. Hur såg du ut på högstadiet? Bortsett från det snygga randiga håret som jag hade ett kort tag i nian ... minns inte alls. Några jeans och nån tröja kanske.
4. Hur kommer du se ut om tjugo år? Som nu, inbillar jag mig. Kommer i alla fall att lukta gott.
5. Hur var du på dagis? Gick inte på dagis. Hos dagmamman var jag säkert väldigt snäll.
6. Hur är du att ha som arbetskamrat? Rolig, hoppas jag.
7. Har du celluliter? Säkert.
8. Biter du på naglarna? Nej.
9. Har du något handikapp? Tror jag inte.
10. Är du rädd för att få hängbröst? Nej.
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? Gud finns inte, såvitt jag vet.
12. Svär du? Jajamen.
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Träffar aldrig såna nuförtiden. Var taskig mot ett Jehovas en gång för länge sen.
14. Hur homo är du på en skala 1-10? Inte särskilt, 1 kanske.
15. Tror du på utomjordingar? Nej.
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Jag skulle förgås av tristess, men kanske pasta. Om man får variera lite.
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Musslor. Då kanske jag dör.
18. Har du blivit arresterad? Nej. (Förresten finns det inget ord i den svenska polisvokabulären som heter så. Det heter anhållen. (Jamen sånt vet man om man jobbar med ord.))
19. Ljuger du? Inte så ofta.
20. Har du kysst en polis? Inte vad jag vet.
21. Är du rädd för Securitasvakter? Nej. Träffar på såna allt som oftast på holmen.
22. Har du någonting att dölja? Tror jag inte.
23. Vad har du på din nyckelknippa? Husnyckel, tvättstugenyckel, tvättstugebokningsnyckel, landetnyckel och en sån där till kundvagnen-grej.
24. Är du/har du varit gift? Nix.
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Nix. Han får väl ta en taxi, herregud.
26. Kan du laga cyklar? Tror jag.
27. Kan du fixa med bilar? Tror jag inte.
28. Brukar du köra om? Absolut.
29. Kan du baka bröd? Absolut.
30. Vet du hur man frostar av en frys? Men självklart.
31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Greys förstås.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Festliga frågor! Jag snodde dem. Hoppsan.

Cecilia sa...

Det gjorde du rätt i. Jag har såklart snott dem själv.