fredag, februari 20, 2009

20 frågor


1. Vad heter du: Dum fråga.
2. Ålder: 38, tro det eller ej. Har känt mig som hundra de senaste dagarna.
3. Yrke: Sen i måndags: publicistisk chef. Men kallar mig nog hellre förläggare. Det är jag också.
4. Bor: Saltsjöqvarn, Nacka.
5. Ett ord på fyra bokstäver: Jaja.
6. Färg: Svart.
7. Klädesplagg: Klänning förstås.
8. Mat: Ge mig nåt gott, jag äter.
9. Sak i badrummet: Tvättmaskin.
10. Plats/stad: Riddarholmen, Stockholm. Det flög en havsörn där i dag, enligt en säker källa.
11. En orsak att vara sen: När man vid sextiden på morgonen stänger av väckarklockan. Mitt nya påhitt.
12. Något man skriker: Men fan åsså! (På skånska.)
13. Film: Into the Wild.
14. Något man dricker: Rooibos Spice.
15. Band: Jag kör mest ensamma tjejer nu.
16. Djur: En söt liten tax. Eller en väluppfostrad Jack R.
17. Gatunamn: Västra Finnbodavägen är fint.
18. Bil: Lillmercan.
19. Sång: Dirty Dancing. Frida Hyvönen.
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Men gissa vad.

Inga kommentarer: