fredag, november 20, 2009

Pris! Hurra!

Fick det här fina från Nina. Tack! I priset ingår att man ska berätta tio saker om sig själv som inte alla redan vet. Okej då.

1. Jag prenumererade på Min häst när jag var liten. Även om jag är livrädd för hästar och dessutom är rätt ointresserad av dem.
2. Jag ljuger ibland.
3. Jag hamnar på Hemnet lite för ofta för mitt eget bästa.
4. Jag tycker att Martin Stenmarck är rätt snygg.
5. Jag tänker ibland på att flytta tillbaka till Skåne.
6. Jag har alldeles nyss börjat pensionsspara.
7. Jag är rätt ointresserad av min ekonomi. Trots förra punkten.
8. Jag är ganska beroende av min lilla dator.
9. Jag pangade en ruta i Västra Ramlösa skola nån gång våren 1982. Carina Rångeby och jag skulle spana in i gympasalen. Det var en olyckshändelse.
10. Jag har en skämslista på Spotify.

Nu skickar jag vidare till Nu är det efteråt, Onekligen och What would Magdalena Ribbing do .

Inga kommentarer: