måndag, november 16, 2009

Blä

Dagens diagnos: Vaknade på fel sida efter att inte ha fått sova så länge som jag ville. Och inte blev det bättre. Oglad, opigg, osnäll.
Dagens väder: Otroligt grått. Blev inte ljust överhuvudtaget.
Dagens jobb: Ett jobbigt mejl som för en kort sekund fick mig att vilja skola om mig till vad fan som helst. Sen ett möte som jag bävat lite för. Efter det var det väl mest som vanligt, men standarden var liksom satt. Men ett roligt mejl fick mig lite gladare.
Dagens trevliga: Korrläste massa recept på Svart kaffe. Fick lite trevligt sällskap där.
Dagens citat: "Kvinnor kan inte ha kort hår." Yttrat av en nollkollkille på ovan nämnda fik. Så dumt.
Dagens läsning: Amerikansk chicklit. Jobb.

Nu ska jag fortsätta vara sur och korthårig. Over and out.

Inga kommentarer: