onsdag, april 29, 2009

Tisdag + onsdag

I går:
* En hyfsat effektiv dag som avslutades på housewarmingparty. Trevligt. Och det roligaste av allt var att jag fick ringa till en författare och meddela att vi vill ge ut hennes manus. De där samtalen är absolut de roligaste ögonblicken i en förläggares liv.

I dag:
* En hyfsat ineffektiv dag. Två timmar spenderades på Ändra. Sen försökte jag läsa ett manus. Det gick dåligt. Inte för att det var nåt fel på manuset, snarare på mig. I morgon får jag som straff sitta kvar på jobbet tills det är färdigläst.

Glömde förresten: I måndags, när JoL och jag stod utanför Ringen, kom Märta Tikkanen ut därifrån. Med en Icakasse i handen. Hon såg alldeles förtjusande ut och jag blev lite kär.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gå in och de nytagna bilderna på Ilon Wikland så blir du också lite kär i henne!

/Cia