torsdag, april 04, 2013

Sthlm

Var på Fjällgatan i morse. Bra ställe att plåta på.

Ibland blir man lite extra kär i den här stan. 


Dagen i övrigt: Gjorde väl inte mer än ungefär hälften av det jag tänkte. Har svårt att koncentrera mig, gör tio saker samtidigt. Lite värre än vanligt alltså. Fick fikabesök av Hanna & Rebecca efter lunch. Det var roligt. (Bästa citatet kom från Hanna: "Tjänar du bra?" "Ja." "Då vill jag jobba här när jag blir stor.") Önskar det vore fredag. Det är det i morgon. Då har jag fullt schema från nio till fyra. Dålig planering. Men får träffa en favorit efter det.

2 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Du tar så fina Stockholmsbilder. Jag önskar jag fick gå samma väg som du varje dag. Solnavägen är inte riktigt i samma liga...

Cecilia sa...

Tack! Jo, det är fint att ha den där vägen.