fredag, april 05, 2013

Fredagens

Dagens diagnos: Lite ledsen, lite som vanligt.
Dagens väder: Det börjar ta mig tusan arta sig.
Dagens to do: Ledningsgrupp tre timmar, kollegalunch en dryg timme, manusmöte med författare en och trekvart, sen var dagen nästan slut.
Dagens konstigaste: Att jag svarade i telefon på toaletten. (Var min bror. Och jag frågade om det var ok. Det var det. Om jag inte tappade luren.)
Dagens trevliga: Lunchen. Och vinhänget med Linda.
Dagens fina: L som ringde två minuter efter hon gått härifrån: "Gå ut på balkongen och lyssna på koltrasten!"


Dagens insikter: 1. Livet består av så konstiga saker. 2. Man fixar så mycket mer än man tror. 3. Herregud, vad tiden går fort. 4. Vad jag är glad som har kloka människor runt mig.
Dagens upptäckt: Har snyggare ben än i går. Marginellt. Men ändå.

Klicka på bilden om ni inte bara vill kolla på bilderna.

Inga kommentarer: