tisdag, januari 15, 2013

Så blev det då tisdag, på riktigt

 
Dagens diagnos: Aningen piggare än i går.
Dagens väder: Snö, snö, snö. Tycker det räcker nu.


Dagens to do: Säljkonferens för sommarutgivningen hela förmiddagen.
Dagens bästa: Några nya projekt som förhoppningsvis går i lås.
Dagens bästa 2: Frisören.
Dagens sämsta: Att jag halkade på Birger Jarls Torg. Ont i både axeln och rumpan.
Dagens konversation: Mejlväxlingen med fröken Lund.
Dagens ett steg fram, två tillbaka: Trodde jag var väldigt klar med en jobbgrej. Var jag inte.
Dagens goda gärning: Har skickat böcker till två personer i dag. Och två i går. Bara för att jag är snäll. Och vill att folk ska läsa bra saker.
Dagens kvällens läsning: Annamaria Janssons debut, Välkommen ut på andra sidan.

3 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Åh, du var ju sketans snygg i håret! Var klipper du dig? Apropå att jag inte gillar hela den där proceduren.

Cecilia sa...

Oh tack! Jag klipper mig hos Lotta på Wig på Birger Jarlsgatan. Hon tar nog inga nya kunder, men det finns flera frisörer där och det är väldigt snäll atmosfär (även om det är i närheten av Stureplan :)). Kanske värt att testa?

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Tack, ska kolla upp det!