onsdag, april 07, 2010

Påsklov för vissa, inte för andra. Dag 2

Dagens diagnos: Hösnuvig. Trött. Var av oklar anledning vaken flera timmar mitt i natten. Och sov såklart jättegott när klockan ringde.
Dagens omintet: Promenaden till jobbet. Regn.
Dagens outfit: No more vinterkläd. Så skönt.
Dagens finaste läsning: Emma Adbåge gästbloggar på R&S-bloggen den här veckan. Fasen, vad hon är bra. Och morgondagens inlägg ... jag säger bara. Hon har ju också en egen blogg, väl värd många besök.
Dagens gullo: R som piggade upp mig helt grymt.
Dagens jobb: Förlagsmöte, sen hann jag med ett och annat. Och massa roliga saker är planerade - konferenser, heldagar, aw-s, releasefester, sommarfester ... Ojoj.
Dagens fika: R fick glass (AH:s, Nytorget såklart) och jag fick kaffe på Urban deli. Sen lekte vi arga leken. R förlorade, hon fick skrattsjuka.
Dagens letande: Fortfarande hotell. Nu har U lagt sig i. Och faktiskt, han är inte jättebra på just det.
Dagens mms: Ett till i dag. Nån är ute efter att chocka mig.

Inga kommentarer: