fredag, mars 05, 2010

Dagen i bilder

Apgoda frukosten på Bakverket med JoL. Allt är att dö för. Särskilt yoghurten med hallon och vallmofrön. Den kan man längta efter. Eller dö för.

Solen sken. Även över Riddarholmskyrkan.

När jag för tredje gången denna dag gick över Riddarholmsbron (efter en mycket spontan efterlunchenkaffedejt på Svart kaffe med kompis som jag aldrig träffat, hur konstigt var väl inte det, men väldigt roligt och inte alls konstigt egentligen, personen i fråga hade ryggskott och gick sjukt illa, men bjöd på kaffe innan han stack till Konserthuset där han säkert i detta nu står på scen) såg jag två killar i kilt, knästrumpor och bara ben (alltså längst till vänster i bild). Jag var tvungen att smygplåta lite. Antar att de var från Skottland.


Dagen avslutades med ett glas champagne på Djuret. Sen hämtkinesen tvärsöver gatan (de glömde riset men skickade med lite annat som inte var beställt). Och Jessika i På spåret såklart.
Nu kan ju nån få för sig att jag inte har jobbat så mycket i dag. Det stämmer nog. Men med tanke på hur helgen ser ut så tycker jag nog att det jämnar ut sig.

Inga kommentarer: