torsdag, februari 18, 2010

Bra skit

Bra: Att min onda lårmuskel nu verkar ha gett med sig. I alla fall en aning. Allt enligt kiro-Maria, jag har inte märkt nån skillnad än. Benen är numera också lika långa. Var de tydligen inte innan.
Jättebra: Att jag har så bra, roliga, smarta kollegor.
Skit: Snö. Och folk som inte kan åka buss.
Frestande: Vårskor. Vårkläder. Barbent känns ju dock som en utopi.
Roligt: Tanken på att hur mycket snö/is/kyla det än är i Sthlm i slutet av mars, så får jag åka till Italien. Och där är det ju varmare än här. Väl?
Konstigt: Den mycket högljudde mannen som pratade i mobilen på 3:an. Nu är vi minst trettio pers som har koll på hans problem.
Snyggt: På lördag blir det A Single Man. Vet redan att jag kommer att gilla. Colin liksom. Och Julianne, icke att förglömma.
Eventuellt: Kollade resa i viss riktning i dag. Sjukt sugen. Som vanligt.
Fnissigt: P, galnast i bekantskapskretsen.

Inga kommentarer: