onsdag, december 02, 2009

Först var det fullmåne, sen kom solen

Dagens väder: Kallt. Från och med i dag dubbla lager: extra kofta och två par strumpbyxor. Och vintervantar. Fast det var ju sol! Härligt.
Dagens diagnos: På väldigt gott humör.
Dagens jobb: Några möten, lite pill med ett korr, lite manusläsning. Fast har svårt att fokusera, blir nog att jag läser i helgen istället.
Dagens lunch: God. På samma ställe som Peter Englund. Och det blev helt oförhappandes bjud. Det gillar jag!
Dagens kaffe: God.
Dagens omdömen: I förmiddags var jag genvägen till sanningen. I eftermiddags klok med koll. Jo, ibland så.
Dagens fika: Med fina S. Mitt på eftermiddagen. Har väl aldrig hänt. Att vi setts bara sådär.
Dagens post: Mina tre Traderafynd. Matchar köpet från i somras. Fast Birgitta i Gällivare var billigare än antikaffären i Norrtälje.
Dagens insikt: Det ser ut som att jag har en mössa på huvudet. Redan. Och det är 26 dagar tills jag har dejt med Lotta.

1 kommentar:

Paula sa...

Locket på byttan till vänster - såna tallrikar (i plast) hade vi i mitt föräldrahem.