tisdag, september 22, 2009

Fan vad du var arg i dag då


Dagens promenad: Kvarnen-holmen. Sen tog jag bussen hem efter lunch. Regnade.
Dagens väder: Jo, som sagt. Lite småmulet. Och mörkt väldigt tidigt!
Dagens jobb: Gjorde mig själv och min omgivning en tjänst och flyttade ett möte. Och då kunde jag jobba hemma på eftermiddagen. Mycket bra. Redigerade massa recept. Och frostade av frysen ... Hittade några lussebullar från i fjol. De var goda fortfarande.
Dagens diagnos: På rätt dåligt humör. Av diverse anledningar. Förlåt! Nu är jag inte så arg längre. Bara lite.
Dagens måste: Packa mässväskan. Och ta ställning till massa saker: Hur många klänningar? Hur många par strumpbyxor? Nagellack? Stövlar? Kom ihåg bloggkameran. Och datorn. Och hårtorken (för fjösiga hotellhårtorkar är inget för mitt hästtagel).
Dagens uppiggning: Kom från en person jag knappt känner. Men som får mig på gott humör.
Dagens musik: LeMarc live.

Inga kommentarer: