onsdag, januari 27, 2016

Status

* Mycket uppiggad över att jag i år ska betala mindre till CSN än förra året. Helt obegripligt, men jag tackar och tar emot. (Kan eventuellt ha något med någon ränta att göra, men det borde väl ha märkts redan innan.) Gläds också åt att, om inget oförutsett inträffar, så är jag skuldfri om sådär fyra år. Trodde man ju inte.



* Glad över mina tulpaner som nu gått bananas. Allt tjusigare för varje dag. Borde ha dem på jobbet istället. Hinner ju liksom inte njuta när jag knappt är hemma.

* Glad över finfin respons efter gårdagens säljkonferens.

* Fick fredagsfrukost på Fabrique i morse fast det bara var onsdag.

* Har spelat in årets första podcast. Om hur mycket inflytande föräldrar ska ha över skolundervisningen, bland annat. Ute snart.

* Så kollar jag på Experimenten. Om forskaren som opererar in konstgjorda luftstrupar, och vars patienter dör en efter en. Häpnadsväckande och andnödsframkallande. Finns på SVT Play.

Inga kommentarer: