torsdag, augusti 08, 2013

Torsdagens

Dagens diagnos: Tack, bra.
Dagens väder: Först var det fint. Sen blev det ösregn. Som höll i sig i många timmar.
Dagens jobb: Lyckades väl ungefär göra klart det jag var tvungen till.
Dagens glada överraskning: Måste visst åka på jobbgrej till Malmö en fredag i september. Så lämpligt, då kan jag ju kombinera det med ett Hbg-besök.
Dagens mindre glada överraskning: Att J och jag ska ha bokdragning halv nio på morgonen, dagen efter sommarfesten ...
Dagens festliga: Dejt med Kakan på Babylon.
Dagens bilder:

Björns trädgård-

Slussen.

Babylon.

Vattenpölar Sjöar i Björnsan.

Folkungagatan. Det regnar.

2 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Ett riktigt jädrans ösregn var det. Jag gick i det. Med mammas väskor och min väska och lite andra ting. Men inget paraply. Fast det var skönt också. Nu kan man andas igen :)

Cecilia sa...

Jo, sådär kvavt som det var igår är inte kul. Fast det hade ju inte gjort nåt om det var lite ljusare i dag kanske ...