fredag, augusti 09, 2013

Fredagens

Dagens diagnos: Finfin.
Dagens väder: Grått. Svalt.
Dagens ovanaste: Hade jacka på mig. Även i går kväll. Kändes ju very odd.
Dagens jobb: Lite pyssel på förmiddagen. Manusläsning på eftermiddagen.
Dagens mejl: Skickade ett väldigt peppande mejl till en person. Hon blev jätteglad.
Dagens lunch: Krabburgare med bönsallad. Gött.
Dagens plan: Nu ska sportstugan äntligen säljas. Hur sorgligt det än känns.
Dagens jamen det var väl onödigt: Att klänningen åkte upp så jag visade småbyxorna för halva Slussen.
Dagens shopping: En kavring, nektariner, en snygg läsk (även om jag inte ens dricker cola) och några astrar.


Dagens längt: Frisören. Om hon bokar om mig från onsdag får hon spö.
Dagens längt 2: Blev lite sugen på att ha strumpbyxor. (Känns som en dålig sak att längta efter när det fortfarande är varmt ute. Förlåt.)
Dagens längt 3: Fredagskväll. Gillar dom.
Dagens eftermiddagsfika: På balkongen!



5 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Oh, det är min stora fasa att klänningen ska åka upp så att trosorna syns. Även om ingen egentligen bryr sig så skulle jag skämmas jättemycket.

Peace in mind sa...

Äh, kom igen tjejer. Ni är ju superfab. Själv har jag aldrig klänning...

Cecilia sa...

P: Jag är med om det rätt ofta på somrarna, har några klänningar som lämpar sig bra för sånt ...
A: What? Aldrig klänning? Låter som jag förr i tiden. Nu är jag helt omvänd.
Förra sommaren fick jag tummen upp av en snubbe som såg hela flashen på ett övergångsställe :)

cina sa...

Är de där byxorna så små egentligen..?

Cecilia sa...

C: Allting är ju relativt. De är inte jättesmå, men inte jättestora heller. Jämfört med t ex en långbyxa är de ju små.