onsdag, augusti 28, 2013

Onsdagens

 
Dagens diagnos: Njä, sådär. Förkylningen biter sig kvar, har larvigt ont i huvudet och är segare än på länge.
Dagens väder: Alltså, man blir ju helt lycklig av att det fortfarande är varmt ute.
Dagens to do: Några lönesamtal, ett långmöte om 2014, lite pyssel. Och ett mejl som gjorde mig rätt ilsk. (Älskar inte att vara den som ska ordna upp saker efter andra.)
Dagens ben: Att min chef frågade om jag hade nylonstrumpor på mig i dag. Va? Barbent minst till 1 september ju! Dock var det en komplimang, de såg liksom släta och fina ut. (På håll, ja.)
Dagens hoppas hoppas: Kanske finns det redan en spekulant på sportstugan. 
Dagens plan: Att vara hemma och jobba i morgon. (Kommer bli sällskapssjuk redan före lunch, misstänker jag.)
Dagens plan 2: Playa andra avsnittet av Top of the Lake. Sen läsa lite i den här ganska tjocka boken. (Typ bibelpapper, så den är liksom tjockare än den ser ut. 1 440 sidor. Jag som inte ens gillar tjocka böcker.)




Inga kommentarer: