fredag, december 02, 2011

Finare blir det inte


4 kommentarer:

pralinen sa...

trevligt med ett sådant meddelande - då känner man sig ju nyttig på riktigt :-)

Cilla sa...

Underbart! Jag fick också ett sånt mess för ett tag sen och det första jag tänkte var att jag ville rusa dit direkt för att lämna på nytt! Nu får jag ju dock inte :) men jag kommer igen..!

Emma sa...

Hujedamäj så fint! Goda mänska!! Jag lever typ tackvare såna som du! Tog emot gåvoblod en gång när jag bara hade 70% eget..! Tyvärr fick jag inte ge nåt sa doktorn, jag behöver allt själv... Annars hadeja vatt lika god som du. Heja!

Cecilia sa...

Tycker ju att alla som kan lämna blod ska göra det. Så liten insats för en så god sak. Plus: Om man behöver lite mänsklig omtanke är blodcentralen perfekt, man känner sig väldigt omhändertagen där :)