torsdag, november 03, 2011

Torsdagsenkäten


Vad åt du till frukost? Havregrynsgröt med kanel, linfrö och solrosfrö, äpple och ett plommon.
Vad har fått dig att skratta i dag? Nästan ingenting. Än.
Vad har du på dig just nu? Nån slags brun överdel med volangärmar från Stadsmissionen, svarta byxor från Weekday, skor från Vagabond, blå Omegan, snodden runt handleden, glasögon.
Hur ser resten av dagen ut? Bocka av ett par grejer på listan, äta lunch med Kris på Köttbaren, torsdagsfika.
Vad händer i kväll? AW med kollegorna.
Och i helgen? Långhelg ju. Förutom lite manusläsning ska jag bara umgås.
Vad är det roligaste som hänt dig den här veckan? Inget specifikt. Men när jag träffar dem jag gillar blir jag glad.
Och det tråkigaste? När jag insåg exakt hur lång min to do-lista var. Är.
Helgens tre bästa låtar? Empire State of Mind är ju min bästa pickuplåt, tröttnar aldrig på The Lakes We Skate On och så lite gammal Weller: Shout to the Top.
Vad dricker du i helgen? Te, kaffe, vin.

Inga kommentarer: