onsdag, november 02, 2011

Je pense

Tänker att det hade varit skönt om det var torsdag istället för onsdag, att det ska bli fint att träffa Karin, att jag varit rätt effektiv i dag, att en dusch nog hinns med innan Snottys, att de närmaste veckorna är fulla av trevligheter, att saknaden efter mamma är större nu än förut, att jag borde ändra namn på ytterdörren (var ju ett tag sen jag flyttade in), att den perfekta tulpanvasen står kvar i Saltsjöqvarn, att jag ser fram emot Jonathan på Södran nästa vecka, att julen känns helt onödig, att den där nyköpta reflexen ska användas direkt, att Dumle med pepparkakssmak kanske är gott, att det vore härligt att åka nånstans och att jag måste kolla upp en grej pronto. Over and out.

4 kommentarer:

Frida sa...

jag tänker att jag längtar tills vi ses och kan snacka ihjäl oss live!

Anonym sa...

Och jag längtar efter dig. Kom hit å hälsa på för bövelen!
/Q

Miss Upsey Daisy sa...

Jag tänker att det är fint att höra dig lycklig.

Cecilia sa...

Gulle ni ♥!

F: Jäklars vad vi kommer att babbla!
Q: Längtar ju, jag med. Måste bli snart!
MUD: Thanks :)