fredag, augusti 12, 2011

Helg ju!

Dagens diagnos: Hyfsat pigg. Allergisk.
Dagens väder: Inte alls jättevarmt. Men lite sol.
Dagens kontor: Bondegatan 13, 5 tr.
Dagens to do: Läsa manus. Måla naglarna. Träffa författare på Rival. Köpa champagne till en av morgondagens festföremål. Läsa manus. Gå på kräftskiva ett par kvarter bort (och äta räkor).
Dagens iakttagelse: Folk känns lite bråkiga i dag. Först gubbe på Medis som skrek: "Jag ska emigrera till Estland!" Ett kvarter bort stod en kvinna och skrek på en snubbe: "Jag är så himla trött på dig!" Och på vägen tillbaka stod en snubbe utanför ett gym och tokskrek i mobilen. Väldigt väldigt fula saker. Kändes inte bra.
Dagens sjukt snygga: Nina Persson & Nathan Larson var på Rival. Hon är så snygg att jag dör lite. Och verkar dessutom vara en väldigt reko tjej.
Dagens största: Presenten jag just slog in.
Dagens insikt: Det är ju helg nu! Fasen vad skönt.
Dagens förnedring: Min motspelare i Wordfeud fick 102 poäng för ett jäkla ord. Va? Inte klokt. Jag är riktigt kass.

Over and out. Nu festpiff. Eller mer: Vad fasen har man på sig på utomhusfest när det bara är 18 grader och man inte vill bli blå om läpparna? En fråga aktuell i dagarna två.

Inga kommentarer: