lördag, maj 21, 2011

20/2011

Veckans diagnos: Allergiseg, men på gott humör.
Veckans väder: Ok, tror jag. Kommer ju knappt ens ihåg. Borde vara varmare.
Veckans festligaste: Redan i måndags. På Riche. Skymtade plötsligt lite av mitt gamla jag.
Veckans jobb: Rätt maxad med massa jobb. Plus några intervjuer.
Veckans finaste: Har fått oförtjänt många komplimanger. Från oväntade håll. Blir ju larvigt glad.
Veckans planering: Lite flyttgrejs. Och lite packning.
Veckans insikt: Kom i måndags kväll. Shit, jag bestämmer själv nu. Gör bara det jag vill. Mycket intressant känsla.
Veckans gullon: Hanna & Rebecca. Så himla roliga att prata med nuförtin.
Veckans nyfikne: Oskar.
Veckans snygga: Min nya lägis. Som jag var i en kort stund i dag. När man ligger i sängen ser man himlen.

Veckans hysteri: COS.
Veckans frågor: Soffa? Tv? Bredband?
Veckans hår: Well, självfall eller inte. Det är frågan.

3 kommentarer:

Emma sa...

Klippte mej idag apropå fall!! Körrt! Igen. Hur många nämner sin välfriserade boss när de klipper sej ? ..well I did! :)

Cecilia sa...

Å, gulle! Men resultatet? Sniggt? Jag har kört very much självfall i dag. Känns helt okej faktiskt.

Miss Upsey Daisy sa...

Fina veckor är bra. Man får lägga dem i en speciell ask och tänka på dem.