tisdag, april 05, 2011

Tisdag (roligare blir det inte)

* Morgonpromenad i snabba springskorna.
* Massa pollen. Note to self: Köp ögondroppar.
* Möten som avlöste varandra. Det sista var väldigt roligt. Vi lärde författaren allt vi kunde om Coldplay och kollegan sa drogplåster istället för dragplåster. Roligt när klockan är halv fem.
* Öl och charkbricka på UD med Pia, min nya kompis som jag gillar väldigt mycket.

Plus
* Detta fina från Emma: "Underbara mänscha." Tihi. Dessutom hennes fantastiska historia om när hon skrev fel namn när hon signerade böcker.
* Tjejlyssning på Mauro. Videon är ju lite pinig, men låten tar ju där den ska.

4 kommentarer:

emma sa...

idag har jag sonat mitt pinsamma misstag...
och, glömde säga detta ang det fina lacket: vilken underbar PENSEL! varför har jag aldrig gnällt på mavalas rundsmala penslar? Det är klart man gör en PLATT pensel!? -So smart! ((:

Cecilia sa...

Ja! Penseln! Mycket smart tänkt. Men så är det ju Sephora också, de har fattat grejen.

emma sa...

ja herregu, vem är förvånad egentligen? jag är mest förvånad över mitt eget okritiska icke-reflekterande över mavala-penslarna. känner mej dum som inte har klagat på dem.
nu ba: JAG HAR LEVT OUPPLYST SÅ LÄNGE!

Cecilia sa...

Hehe, lite kritiskt penseltänkande är det alltså dags för nu. Ja, why not. OPI:s penslar är också fina (fast micket dyra).