tisdag, december 08, 2009

Ja, jag ljög i dag. Men bara väldigt, väldigt lite

Dagens diagnos: Helt okej. Lite trött. Och så tisdag. Då kan det gå dåligt.
Dagens väder: Så himla tråkigt. Regn, grått, grått, grått.
Dagens fniss: Hände en grej i går som fått mig att fnissa lite.
Dagens jobb: Ett par möten, massa julklappstipsblogginlägg, massa mejl till höger och vänster, manusläsning.
Dagens lunch: Glömde matlådan. Köpte nån ny sort i Mat på jobbet-kylen. Big mistake. Russin i. Frukt i mat - nej tack.
Dagens kontor utanför kontoret: Manusläsning på Svart kaffe. Dit jag också lockade Eva på lite fika.
Dagens kaka: Peppar.
(Går)dagens ord: Hockeyhylla. Kan hända att det bara är en enda person som egentligen vet vad det betyder.
Dagens trailer: Colin, Julianne och Ginnifer i Tom Fords debutfilm A Single Man. Såklart en modeskapare gör en snygg trailer, en snygg film, och väljer de snyggaste skådisarna.
Dagens omoral: En liten vit lögn. (Ingen kom till skada, dock.)
Dagens fynd: Amaryllis - tio spänn! Nu i en vas nära mig.
Dagens låt: First Aid Kit, Hard Believer. Inte klokt vilka begåvade tjejer! Sen kan jag inte sluta lyssna på Thåströms Kort biografi med litet testamente. Sjukt bra.

Inga kommentarer: