tisdag, december 01, 2009

Det var som fasen - en fin tisdag!

Dagens status: Jo tack, det har varit oväntat bra i dag. Kanske för att jag hade en så fin gårdagskväll med fina tjejerna på Seikoen.
Dagens bra: Finns några personer i min omgivning som gör allting lite roligare.
Dagens överraskning: Vi har en gästbloggare på R&S-bloggen den här veckan. Augustprisnominerade Sofia Nordin. Och varje morgon har jag ett nytt inlägg i mejlen. Så bra!
Dagens spännande: I går eftermiddag anlände ett mycket hemligt manus till min mejlbox. Det föregicks av ett underskrivet confidentiality agreement på tre sidor. Snart börjar jag läsa.
Dagens planering: Bokmässan 2010. Jo, vi var där nyss, men nu tänker vi på nästa års september.
Dagens fika: Med författar-PeterSvart kaffe. Jag gillar fikamöten.
Dagens trevliga: Alltid de i kassan på Urban deli.
Dagens service: Jenny på Selected Style.
Dagens sköna: Hemmakväll. Tyst. Lugnt. Tidigt i säng.
Dagens återupptäckt: La Photo Cabine. Hade glömt hur roligt det är.

Inga kommentarer: