måndag, november 03, 2008

Mäh!


Alltså hur jävla dum får man bli? Går till HM på lunchen för att lämna tillbaka ett klädesplagg som inte går att använda eftersom man blir helt elektrisk. Väl där visar det sig att jag har ett helt annat kvitto med mig. Jag frågar snällt om dom inte kan kolla på bonuskortet att jag handlat (det funkar minsann på Åhléns!). Nix, det går inte. Ok, jag går tillbaka till jobbet, rätt irriterad. Och, när jag väl kommer hem och plockar upp det elektriska plagget - jamen, då ligger det väl ett kvitto till i påsen. Åh, jag blir så trött på mig själv!

Annars som en vanlig måndag. Lite småtrevligt då och då, särskilt på vägen hem då jag fick reda på nåt som jag fortfarande fnissar lite åt. Nu bakar jag rågbullar med mandel och flingsalt. Hoppas dom blir goda. Snart kollar jag på Janne i ambulansen.

Dagens snyggaste frisyr måste väl Beyoncé ha, eller?

Dagens låt: Frida H. Oh Shanghai.

UPDATE: Shit, vad goda dom blev! Med philadelphia, ost, körsbärstomat. Måste nog ta en bulle till.

Inga kommentarer: