tisdag, maj 19, 2015

Tisdagens

Dagens diagnos: Allt annat än pigg när jag vaknade.
Dagens väder: Orkar inte ens.
Dagens to do: Var hemma lite på morgonen och läste manus. Tyckte jag kom sent till jobbet. Klockan nio ... Sen möte med engelsk förlagsagent, massa pyssel på eftermiddagen.
Dagens lunch: Kompislunch på Operakällarens bakficka. Lyxigt, och blev dessutom bjuden.
Dagens gullchock: De små griskultingarna som P visade på film på lunchen.
Dagens outfit: Snällaste byxorna och en favorittröja som inte använts på mycket länge. Plus skoskav.
Dagens men herregud: Gjorde ny to do-lista. Den blev lång. Och lagom till att den var klar damp det ner ett brådismanus för läsning.
Dagens kloka beslut: Att inte gå på releasekalas på Skansen.
Dagens man vet aldrig hur det blir: Framkallade några lite större foton jag tagit, och de blev fina!
Dagens pirr: Den 6 juni närmar sig med stormsteg. Blev just påmind om att det endast är sjutton dagar kvar i ogift mode!

4 kommentarer:

Frida sa...

Trots allt: hurra för 6 juni! Det är så coolt att ni ska gifta er och jag blir helt glad och varm i magen när jag tänker på det!

Cecilia sa...

Frida: Tack, vad fint! Ska fokusera på det som är roligt, jätteroligt till och med, och inte på att det är kallt och allergiskt och för mycket att göra.

About Alice sa...

Det är verkligen kul. Hoppas på att se lite bilder här och/eller instagram. Bröllop är alltid kul även på håll och jag är glad för din skull. Massor.

Cecilia sa...

Anna: Tack :) Bilder kommer nog lite varstans.