fredag, september 30, 2011

Sista september

Dagens diagnos: Men hur trött kan man vara?
Dagens väder: Det är liksom sommar nu, mitt i alltihop. Utan strumpor.
Dagens jobb: Ledningsgruppsmöte. Avstämningslunch med chefen.
Dagens bra: Kastade hundrafemtio mejl (redan lästa, besvarade, out of date, nej, jag kastar inget viktigt), städade i högarna.
Dagens finaste: Från gölleKarin. "Din blogg är bäst."
Dagens finaste 2: Finns en person som gör mig lite glad.
Dagens saknad: Glömde för en halv minut att mamma inte finns längre. Skulle ringa och berätta en sak.
Dagens va, är du här: Sprang på en person på Götgatan som jag vanligtvis bara träffar i Gbg en gång om året. Blev så förvånad att jag snubblade.
Dagens skitsnygga: Klänningen från Henrik Vibskov på Aplace. Jobbigt.
Dagens låt: September Gurls. Såklart.

2 kommentarer:

Frida sa...

Älskar att det mesta var bra. Blev glad själv nu.

Cecilia sa...

Gulle! Nästan allt är väldigt bra nu. Förutom att jag är sjukligt trött hela tin.